Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Inregistrati o sesizare in ceea ce priveste livrarea expedierii Dvs

Transportul Dvs. nu a ajuns la timp? Departamentul nostru de Relatii cu Clientii este alaturi de dumneavoastra pentru a va oferi suport.
Pentru a urmari o expediere aflata in tranzit, folositi serviciul nostru online de urmarire expedieri.

In cazul in care expedierea dumneavoastra nu a ajuns sau nu a fost livrata la timp, va rugam sa ne comunicati problema folosind formularul online de mai jos.

Daca doriti sa intrati in legatura telefonica cu un consultant al Departamentului de Relatii cu Clientii, va rugam sa apelati urmatorul numar de telefon: 021.222.17.77
Detalii despre dumneavoastra (Toate campurile sunt obligatorii)
Maxim 80 de caractere
Maxim 30 de caractere
Maxim 35 de caractere
Maxim 80 de caractere
Maxim 2048 de caractere
 
Urmărirea expedierilor
Urmărirea expedierilor Mai multe opţiuni de urmărire