Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Reclamaţie? Compliment? Direct catre top!

DHL Express se dedică angajamentului de a livra cea mai bună calitate a serviciilor şi ne străduim să reuşim din prima, de fiecare dată! Câteodată, serviciile DHL nu se ridică la standardele înalte pe care le aşteptaţi. În acest caz, Daniel Kearvell (Managing Director DHL Romania) şi Oana Mandicescu (Director de Relaţii cu Clienţii DHL Romania) doresc să cunoască personal reclamaţia dumneavoastră.
Cu siguranţă mii de clienţi au încredere deplină în serviciile DHL, în fiecare zi, iar dacă acestea v-au făcut o impresie plăcută, Daniel Kearvell şi Oana Mandicescu sunt nerăbdători să o cunoască.
A înţelege părerea dumneavoastră despre serviciile DHL de care aţi beneficiat – indiferent dacă este o părere bună sau nu – este necesar pentru noi, pentru a ne dezvolta activitatea astfel încât să vă oferim cele mai bune servicii. Selectaţi ori Daniel Kearvell, ori Oana Mandicescu şi adresaţi-le ceea ce doriţi să le comunicaţi. Vă rugăm să vă lăsaţi în email şi numărul dumneavoastră de telefon dacă doriţi să fiţi apelaţi!

Daniel Kearvell
Managing Director

“Partenerii noştri nu caută la noi perfecţiunea, dar se aşteaptă să fim în măsură să reparăm lucrurile atunci când acestea nu merg aşa cum ar trebui. În calitate de Managing Director, înţeleg că aceste lucruri se opresc la mine. Calitatea unui serviciu excelent nu se referă la ceea ce investeşte compania pentru acel serviciu, ci ceea ce aduce el partenerilor noştri..”

Email Daniel Kearvell

Oana Mandicescu
Director de Relaţii cu Clienţii


“Simt că dacă ştim exact ce îşi doresc clienţii noştri, suntem capabili să le oferim ce-i mai bun. Clienţii ne dau idei extraordinare, ne spun ce-şi doresc şi ce îşi doresc mai puţin. Ne concentram in gasirea celor mai bune solutii pentru clientii nostri, astfel incat sa ramanem in mintea lor ca prima si cea mai buna optiune.”
Email Oana Mandicescu
Daniel Kearvell şi Oana Mandicescu se vor asigura că reclamaţia dumneavoastră este tratată imediat şi veţi primi un răspuns în decurs de o zi lucrătoare.
Dacă aveţi nevoie de asistenţă imediată, vă rugăm să contactaţi Departamentul de Relaţii cu Clienţii.
 
Urmărirea expedierilor
Urmărirea expedierilor

Urmăriţi până la 10 numere de documente de transport simultan. Separaţi-le prin virgulă (,) sau enter.


Mai multe opţiuni de urmărire